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SUCCESS STORIES

Sharing experiences

Lean Focus develops very differents initiatives in hundreds of clients so it is difficult to highlight an experience. All, in their own way, are cases of success to a greater or lesser extent. In this section we want to collect experiences that identify our client universe, from small businesses to corporations, trying to cover the services we perform.

Working together: Containing the consumption of telephone calls by 15.6%

Working together: Containing the consumption of telephone calls by 15.6%

The rigorousness of the analysis: Refund of 144.460€ for errors in telephone bills

The rigorousness of the analysis: Refund of 144.460€ for errors in telephone bills

David versus Goliath: Claiming a 12.4% billing error until the end

David versus Goliath: Claiming a 12.4% billing error until the end

Modernization of Switchboards: In search of an optimal and global solution

Large refunds in less unsuspected traffic: Refunds and savings of 31.3%

The value of having right tools: Saving 52k€ in data

The success of having clear objectives: Improving the mobile phone contract by 38%

Covid19 and the ability of organizations to adapt: Avoiding 12.4% cost overruns

One Business, One Strategy: 72% Savings When Applying the Right Strategy

Liberando recursos: Creación de una oficina de gestión remota de la telefonía

Global Strategy, Local Procurement: Saving 43.4% in Latam

Releasing Resources: Creating a Remote Telephony Management Office

Estrategia global, contratación local: Ahorrando un 43,4% en Latam

Un negocio, una estrategia: Ahorros del 72% al aplicar la estrategia adecuada

Covid19 y la habilidad de las organizaciones a adaptarse: Evitando un 12,4% en sobrecostes

El éxito de tener objetivos claros: Mejorando un 38% el contrato de telefonía móvil

El valor de disponer de las herramientas apropiadas: Ahorrando 52k€ en datos

Grandes abonos en el tráfico menos insospechado: Abonos y ahorros del 31,3%

Modernización de Centralitas: En busca de una solución óptima y global

David contra Goliat: Reclamando hasta el final un error del 12,4% de la facturación

David contra Goliat: Reclamando hasta el final un error del 12,4% de la facturación

La rigurosidad del análisis: Devolución de 144.460€ por errores en facturas de telefonía

La rigurosidad del análisis: Devolución de 144.460€ por errores en facturas de telefonía

La suma de todos: Conteniendo el consumo de llamadas de Telefonía en un 15,6%

La suma de todos: Conteniendo el consumo de llamadas de Telefonía en un 15,6%

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SOURCES OF SAVINGS

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